Längesen

publicerat i Allmänt;
Nu var det VÄLDIGT längesen jag skrev...finns många anledningar till det. För det första så tyckte jag det var svårt att komma på bra saker att skriva om. Och det rinner ut i sanden så småningom när man kommer av sig. Det har också varit proppfullt i min tillvaro med skola, barn och allt vad det medför plus att jag engagerat mig väldigt mycket i en närstående, som betyder väldigt mycket för mig, och dennes resa i sitt innersta. Jag har av förklarliga skäl blivit meddragen i processen, på gott och ont. Men jag har valt att se det som en möjlighet att förstå varför det har varit som det har varit och samtidigt få en egen utveckling. Är det inte helt fantastiskt också att kunna gå in i ett problem och se att det faktiskt finns fördelar att ta del av där? Av motgångar utvecklas vi...och det har varit en motgång utan dess like!

Jag vill tacka alla som på sitt lilla vis bidrar till att mitt liv blir vad det blir...ingen nämnd, ingen glömd. Någon gång kanske jag väljer att skriva om allt som hänt, jag tror många känner igen sig.

Våga välja glädje!

Vi hörs, nu åter till pluggandet! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ankie Gustafsson:

Låter som du har haft en lång och mödosam resa men att du nått en station i livet. Grattis!

Blir nyfiken på vad du pluggar till?

Bästa hälsningar

Kommentera inlägget här :