Måndag 14 juni

publicerat i Allmänt;
Så var det en ny vecka. Helgen gick otroligt fort. Kallt och blåsigt, men jättebra.

På lördagen var jag och Johan bjudna på en 40 årsfest hos en gammal kompis till Johan vars sambo fyllde år. Honom hade jag sett en gång förut och henne hade jag aldrig träffat. Sånt kan ju bli hur kul som helst, utan några förväntningar. Födelsedagsfesten visade sig vara ett bröllop med rocktema! Helt fantastisk upplevelse. Jättehärliga människor och ett jäkla drag.

Han som gifte sig är dessutom sångare i ett band, och han sjöng till henne i kyrkan så vi grät! Väldigt vackert.

Trots att jag inte drack en droppe alkohol eftersom jag körde, så kände jag mig bakis dan efter. Märkligt fenomen...

En helg med många möten med nya människor, några insikter rikare och ett leende på läpparna. Det jag trodde bara var på film, finns på riktigt! Det såg jag i lördags! 

Kommentera inlägget här :