Längesen

publicerat i Allmänt;
Nu har jag gjort det igen...glömt bort att jag hade en blogg och inte skrivit sen i december förra året. Men det är väl bara att fortsätta försöka, inte ge upp. En vacker dag kanske mitt liv ser ut så att jag gör det jag har tänkt och inte bara skjuter upp.
Vad har då hänt sen i december...massor och ändå ser mitt liv likadant ut som förr. Men det känns annorlunda. Jag har fattat en massa beslut för mig själv, jag har inte mått så bra någonsin förr, jag gör vad jag vill och inte enbart vad som förväntas att jag ska göra. Jag låter andra ta ansvar för det dom gör och försöker inte hela tiden rädda alla genom att ta ansvar åt dom.
Jag har det väldigt bra! :-)
Det är aldrig försent för förändringar, vänta inte med att göra det ni skulle vilja göra, lev livet på det sätt som ni själva vill och framför allt...känn efter vad ni vill!!! Fortsätt inte med samma år efter år bara för att ni inte ens har tagit er tid att känna efter om det verkligen är det ni vill.
Av egen erfarenhet kan jag säga att när man tror att man kommit på vad man vill med sitt liv, då har förändringen bara börjat, det är det som är att leva. :-)
 
Ha en bra dag!
 

Kommentera inlägget här :