Hur vet man

publicerat i Allmänt;
Hur vet man vad som är rätt? Det vet man inte...man får chansa och hoppas på det bästa...våga hoppa utan livlina och lita på att nån tar emot...våga vara så jävla ledsen så man tror man ska dö...kärlek gör faktiskt ont ibland...men det är en del av livet...allt är inte rosenrött...man blir starkare för varje kris...framförallt måste man våga se på sig själv och förstå att man är precis likadan som alla dom man vill lägga all fokus på...om inte den gjort så hade allt varit annorlunda...om inte det hade hänt så hade inte jag mått dåligt...

Jag har lärt mig att se det tvärtom...om inte det hade hänt hade jag inte mått så bra som jag gör idag :-) det krävdes en hel del tårar, ångest och ganska många ogenomtänkta fula ord...har fortfarande en del som jag kanske borde be om ursäkt för när jag tänker efter...det är ingens fel...det är bara omständigheter i livet som ingår i min plan...och jag har ett val...att leva och må bra och ta vara på det jag har...så länge jag har det...

Jag är kär...i livet, i mig själv och lite annat...och kanske någon annan...

Tacksam för alla jävla kriser, ångestattacker och annat som hör livet till...

Puss på er alla och massa kramar till alla som behöver

https://cdn2.cdnme.se/1915293/7-3/hjartan_51ad7ddfddf2b365eaa18d07_thumb.jpg

Kommentera inlägget här :