Plötsligt händer det...

publicerat i Allmänt;
Man kan ju blunda hur hårt som helst för det man inte vill ta till sig i livet, men förr eller senare faller det ner framför fötterna på en ändå. Mitt liv har varit kaos till och från genom livet, ett slags ordnat kaos...sen finns det naturligtvis olika grader av kaos, men det är så lätt att man försöker hitta lösningar hela tiden som man tror är det bästa.
 
I natt vaknade jag av att någon knackade mig på ryggen, jag trodde automatiskt att det var den jag sov bredvid, men självklart var det inte det, han sov som en stock och förstod inte alls vad jag menade.
 
Under dagen sen så har det hänt saker som jag förstår nu att jag inte alls kan bortse ifrån utan absolut ska ta tag i och utveckla vidare. Det har jag vetat hela tiden innerst inne, men eftersom jag är lite trög, så måste jag bli väckt mitt i natten av någon som inte syns för att förstå...
 
Jag är oändligt tacksam för min förmåga och för möjligheten att få vara en del av det som händer i mitt liv...det som kan verka som en katastrof ena dan kan visa sig vara det som behövdes för att ta ett annat spår andra dan.
 
TACK!!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :