Höga krav

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte, men det kan hända att jag har höga krav...jag vill att det ska kännas bra...vem vill inte det, tänker ni nu...nu tror hon att hon är nån som kan komma och ställa krav...men det handlar inte om att ställa orimligt höga krav, jag vill att det ska kännas bra utifrån vad jag känner och om det inte gör det, då får det vara...jag har levt hela mitt liv och anpassat mig känslomässigt för att jag har trott att det ska vara så och det vill jag inte längre. Jag vet hur det ska kännas när det känns bra och jag vill inte ha nåt annat.
 
Hur kan det vara möjligt att känna något som känns helt rätt och sen är det ändå fel i verkligheten? Det har jag inte kommit på än...men klurar på det...
 
Ni vet när man möter nån och man bara vet att det är rätt...man kanske aldrig kommer att lära känna den personen för det funkar helt enkelt inte...man kanske inte ens kommer att prata med den personen, men man vet att det är så det ska kännas...ibland får man möjlighet att lära känna den också och det är ännu mer frustrerande att inse att det inte är till för mig. Men det var bara till för att man skulle få möjlighet att få känna hur det ska kännas...och jag har känt.
 
Ja jag vet, jag kanske har höga krav, men det struntar jag i...jag tänker lära känna mig själv, hitta den som det känns så där rätt med och tills dess tänker jag ha kul...
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Det gör du rätt i! Ibland kan man fråga sig själv vad det är för mening med allting - vad ska jag lära mig utav det här? Det brukar visa sig när man minst anar det... Så - leta på du:)
Och du - tack för härligt fika och ett gott samtal häromkvällen. Kram på dig!

Svar: Ja så är det... Tack själv! Kram :-)
mammatillattabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här :