Lättnad

publicerat i Allmänt;
Det blir inte alltid som man tänkte...ibland får man tänka om...det kan vara svårt om man som jag gärna fastnar i att det SKA funka till varje pris...men det är dumt...man måste kunna släppa taget när det inte fungerar som det var meningen. Det öppnar faktiskt för nya möjligheter...jag har tackat ja till ett jobb...jag ska bli anställd igen...och det känns så skönt...livet som egen företagare passar inte riktigt in i min tillvaro just nu...det är helt enkelt för mycket med livet...och jag kanske inte alls är ämnad att vara egen företagare egentligen...tänker alldeles för mycket på alla andra...eller så är det bara så att det inte passar just nu.
 
Hursomhelst så känns det otroligt skönt att fatta ett beslut...att ta tillfället när det ges och tänka att det finns en mening, annars hade det inte dykt upp. Alltid sorgligt att lämna något man trivts med, men när det inte känns bra längre och påverkar ens liv på ett negativt sätt, så måste man gå vidare. :-)
 
Nu ser jag fram emot en nystart på alla plan...jobb, relation, hem...ja för det finns planer där med :-)
 
Massor med kärlek och pussar och kramar till alla som behöver!!!
 
 

Kommentera inlägget här :