Reflektion

publicerat i Allmänt;
Ibland är det väldigt nyttigt att vara arg och frustrerad...lite jobbigt bara när man inser att det man är arg för är en påminnelse om hur man är själv...ja inte exakt likadan, men något åt det hållet...
 
När man försöker vrida och vända på problemet och man hela tiden kommer tillbaka till att det handlar om mig...och mina sidor som jag inte vill kännas vid eller kanske inte hade tänkt på att dom fanns...
 
Nu är ju jag en MYCKET fantastisk person med nästan inga brister alls...lät inte trovärdigt alls...massor av brister och fel som vem som helst...men jag försöker verkligen komma på vem jag är och försöker verkligen ta itu med det jag behöver...lyckas inte alltid, men är på god väg. :-)
 
Jag har upptäckt sidor hos mig själv som jag inte hade en aning om...både bra och mindre bra...fast mest har jag börjat få en ganska bra bild av vem jag är och försöker lära mig att bara vara...som en vän sa...tänk inte så förbannat mycket...och en annan vän sa, fråga inte så mycket hela tiden...ibland är det bättre att låta det bara vara så ordnar det sig.
 
JA JAG SKA!!!
 
Jag har många vänner och det är jag otroligt tacksam för...alla bidrar på sitt sätt.
 
Ibland kan det som sagt vara en bra sak att reflektera över vad man är arg för...jag gjorde det och såg en sidda hos mig själv som jag inte är stolt över...men nu är den accepterad och instoppad i tryggt förvar där den hör hemma, ...i facket för ickeönskadesidorsommaninteärstoltöver :-) med en förhoppning om att den inte hunnit förstöra så mycket innan den ertappades...
 
Trevlig helg!!!
 
 

Kommentera inlägget här :