Bal

publicerat i Allmänt;
Igår var det årets bal för niorna...tyckte jag hanterade det rätt bra faktiskt...blev bara lite tårögd...dom är ju så fina...och jag vill också gå på bal, ha en sån där klänning och fin i håret. :-) tror jag borde ordna en bal...
 
Det är viktigt att få känna sig fin ibland...även om skönheten kommer inifrån, så är det faktiskt så att man behöver få uppleva emellanåt att man känner sig riktigt fin...vara stolt över sig själv utifrån det man själv tycker om. Och just nu känner jag för balklänning...
 
I övrigt är det tur att jag svävar lite på nåt slags moln...annars hade jag gått och lagt mig och grinat för längesen...men när hjärnan blir lite luddig av förälskelse och det mesta känns som det kommer att ordna sig på ett eller annat vis...kanske inte är helt passande att jämföra med att röka nåt lite starkare än cigaretter...men lite åt det hållet...då överlever man ganska länge...och hoppas att jag hinner storstäda både hem och skrivbord innan mitt tillstånd avtar :-D
 
Ikväll skolavslutning för ett barn, imorgonbitti för tre andra, sommarlov, skolresa i helgen med niorna till Göteborg, en sommar som ser ut att bli en av dom bästa på många år...
 
Allt blir som det ska, man har alltid ett val, antingen följer man med eller så står man kvar och undrar varför...
 
 

Kommentera inlägget här :