Kär

publicerat i Allmänt;
När man känner som jag gör nu måste man få dela med sig...känslan är oslagbar, när man som jag alltid förut varit rädd för att det ska försvinna, så det har förtagit hela grejen...och helt plötsligt kan man bara känna och vara helt lugn för att det är på riktigt och skulle det försvinna så är det så...
 
Jag skulle önska att alla kunde få känna så här om så bara för en enda dag...
 
Är man kär i livet, sig själv och det man har omkring sig kan man också vara kär i nån annan och veta att man är värd det...och njuta av det medans det pågår.
 
Så idag vill jag dela med mig...jag är faktiskt kär...på riktigt. :-)
 
 
"Keep Life simple
and enjoyable
by doing
what you know
in your heart
is right"
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Because you're worth it :) Kram!

Svar: Thank you!! :-) Kram
mammatillattabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här :