Miljonär

publicerat i Allmänt;
Har man inte tur i spel har man tur i kärlek...eller kan man ha tur i båda? För om man inte kan det är det ingen idé att jag spelar mer...för mer tur än så här kan man knappast ha...jag är miljonär och har inte vunnit en krona :-)
 
Det sägs att varje barn kostar i snitt 1,3 miljoner under sina 18 år i omkostnader...i såna fall har jag investerat 10,4 miljoner när Tilde blir myndig...det betyder att jag dessutom är mångmiljonär i barn...
 
Livet blir vad det är tänkt att bli...när det ska bli...det är ingen idé att man försöker skynda på eller göra nåt annat...det blir som det ska ändå, så om man är missnöjd med tillvaron ska man tänka efter..."vad hade jag kunnat gjort annorlunda...är det så att möjligheterna står och väntar, jag har bara inte sett dom än för att jag varit så upptagen med att fokusera på vad jag ville att mina möjligheter skulle vara"...
 
Jag är dessutom enormt priviligierad med att ha en hel hög med underbara vänner <3
 
Pussar och kramar till er alla.
 
 

Kommentera inlägget här :