Samtal

publicerat i Allmänt;
Jag fick ett samtal i natt som gjorde mig väldigt glad...ja inte själva anledningen till samtalet...kan tilläggas att dottern som slutade nian hade varit på fest...utan att det finns föräldrar som bryr sig på rätt sätt...jag fick välja om jag ville hämta föremålet i det skick hon var, eller låta henne sova och bli hämtad idag...jag kände att jag tryggt kunde låta henne sova där hon befann sig och hoppas innerligt att hon upplever hur det känns att vakna idag och att det biter lite extra att hon ska prata med nån annans föräldrar...
 
Och sen komma hem till ett väntande samtal med mamman...som vet hur man helt lugnt väntar ut en 15-åring. 
 
Tack, tack, till den pappan...
 
I helgen ska jag på skolresa med samma dotter...ska bli jättekul faktiskt :-)
 
Pussar och kramar i mängder...

Kommentera inlägget här :