Såra

publicerat i Allmänt;
Jag hatar att såra...vet hur j...a ont det gör att bli sårad...av den man varit trygg med under hela sitt vuxna liv...som man inte tror man klarar sig utan...som man tror är den man ska vara med resten av sitt liv...fast man tänkt minst hundra gånger att man undrar varför man överhuvudtaget fortsätter...ja man hör vad dom säger...det blir inte nåt mer...men det går inte in...man svarar, ja jag förstår, jag håller med, vi är ju jättebra kompisar och vi har det ju så bra...men innerst inne tänker man, om han bara får vara ifred ett tag så han får lite svängrum så kommer han tillbaka...men det säger man ju såklart inte, för det är man nästan inte ens medveten om att man tänker...hjärnan kan man lura hur lätt som helst...men själen lurar man inte...och den dan man står inför faktum att det blir faktiskt inte nåt mer...DÅ förstår man...att man lurat sig själv...

Varför skriver du så mycket utlämnande var det nån som frågade...för att jag tänker att om bara en enda läser och känner igen sig och kan gå vidare med en insikt så har jag hjälpt någon...

https://cdn3.cdnme.se/1915293/7-3/imagescap61vd2_51acf2bf9606ee6cc0e13799_thumb.jpg

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

<3

Svar: <3
mammatillattabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här :