Trött

publicerat i Allmänt;
Idag är jag trött i hjärnan...delvis för att jag inte sovit speciellt mycket i natt...delar rum med en tjej som är lika sugen att prata om saker som mig...så nu har jag fått prata av mig så det blir lugnt när jag kommer hem...ibland blir jag så trött på mig själv när det liksom inte finns nåt stopp...det bara bubblar av funderingar och så snurrar man in sig i resonemang med sig själv så man inte vet vart man är tillslut...
 
Jag har också tillbringat en stor del av dygnet tillsammans med en grupp medium med starka viljor och mycket tyckande...givande diskussioner har förts, men man blir helt slut av all energi som går åt...men kul är det. :-)
 
Jag längtar hem också...vanligtvis när jag har längtat hem har jag gjort det med en klump i magen för att jag varit rastlös och inte kunnat koppla av...av oro för vad som hänt/inte hänt/skulle kunna hända osv...för att jag inte haft kontroll över situationen...nu längtar jag hem för att jag mår bra...
 
Create your own future,
not only because you want to,
just because you can
 
 

Kommentera inlägget här :