Varmt!

publicerat i Allmänt;
Nu var det ett tag sen jag skrev. Det är så himla mycket att göra med skolan och allt.

På söndag är det konfirmation och den 4 juni tar Ida och Mathilda studenten. Kajsa och Johan fyller nästa vecka, så det är en del att fixa.

Nu har det ju äntligen blivit riktigt varmt. Lite ovant men jätteskönt. Lika förvånad varje år över att man borde ha köpt sommarskor åt barnen i tid.

Snart ska jag ha min första tenta i juridik. Det är ingen som helst idé att stressa upp sig för det.Sen är det tenta i beskattningsrätt, inte heller nån idé att stressa upp sig.

Det är mer stressande att jag inte har haft råd att köpa diskmaskin. Handdisk åt 7 personer varje dag är mindre kul.

Det löser sig antagligen det med, finns värre saker, som tex att min vän miste en nära släkting häromdan. Då diskar jag gärna för hand...

Dax för lite soffa och tv innan man somnar....eller tvärtom, brukar det oftast bli.

Gäsp...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej vännen!

Så roligt att få läsa dina funderingar i bloggform!

Är det ok om jag länkar dig (så jag inte behöver leta i cyberspace varje gång)?

Ha en härlig helg, det tänker jag ha!

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Självklart! Länka på du. Så kanske nån läser min blogg iallafall.

Kram

Kommentera inlägget här :